Wednesday, September 14, 2011

Seminit Fakta : Kenapa Ramai Pilih Vitamin Shaklee?

hasil nukilan: wafimamakidz at 6:12 PM
"Shaklee mahallah! Memanglah ia produk yang bagus tetapi ia mahal.  Bukan kita tak nak beli tapi tak mampulah….".  Jika inilah yang bermain di minda kalian.  Fikir-fikirkanlah, walaupun ia berjenama xxxx,cccc ke atau zzzzz, berbalik semula kepada niat asal kita iaitu DEMI KESIHATAN KITA DAN SEISI KELUARGA.  Oleh itu, tahukah anda MENCEGAH ADALAH LEBIH BAIK DARI MERAWAT.

HAKIKATnya jangan sekali-kali memberi pendapat jika tanpa usul periksa. 
(Maklumat  harga dan kuantiti produk Shaklee ini adalah sebagai rujukan kalian)

Jom baca seminit fakta kenapa ramai memilih vitamin Shaklee?

Shaklee ESP 850 oz HANYA RM121 (ia mengandungi ke semua asid amino yang diperlukan oleh badan dan ianya adalah non GMO soy!!!)

Multivitamin @ Shaklee Vitalea Iron-Formula RM120’s HANYA  RM71 (60 sen sebiji, dan hebatnya 2 biji vitalea bersamaan dengan zat hidangan 40 jenis lauk!!!)

Shaklee Vitamin C 500mg 180’s HANYA RM74 (40 sen sebiji, dan hebatnya sebiji vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 setengah biji oren!!!)

Shaklee B Complex 120’s HANYA RM43 (35 sen sebiji, dan hebatnya vitamin B shaklee lengkap dengan 8 kumpulan B yang diperlukan oleh badan!!!)

Shaklee Alfalfa Complex 330’s HANYA RM43 (15 sen sebiji, dan hebatnya Alfalfa ini dihasilkan dari pucuk dan bukannya daun yang sudah tua!!!)

Hidup ini penuh dengan pilihan, kan? Anda berhak mendapatkan yang terbaik dari kalangan yang terbaik.

Mamakidz faham, bukan semua mampu membeli vitamin yang ada di pasaran pada sekarang ini dan mereka akan berkata ...apa susahnya minta aje vitamin di hospital kerajaan kita.   Kitakan mempunyai kerajaan yang mementingkan kesihatan rakyatnya.  Oleh sebab tu, dikesempatan ini Mamakidz telah mengwudkan Shaklee mini pack (consume untuk 30hari sahaja) dengan harga serendah RM80.00 sahaja.     

Jadi, tidak sudikah anda memilih Shaklee sebagai pemakanan tambahan anda & seisi keluarga? Jomlah kite bershaklee seisi keluarga….

p/s : Harga yang dinyatakan adalah harga untuk Semenanjung Malaysia sahaja, tidak termasuk kos penghantaran rm10, dan ia ditawarkan hanya di kemayamamakidz sahaja. Sila hubungi kami di p3zaf5y@gmail.com untuk maklumat lanjut.

* Kredit kepada : AnakkuWiraku

0 comments:

FB Page daku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

...There something about mamakidz Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez