Wednesday, April 27, 2011

Ketahuilah rahsia gabungan Alfalfa dan Vitamin E.....

hasil nukilan: wafimamakidz at 5:24 PM
Mommies tahu tak bahawa gabungan Alfalfa dan Vitamin E sebenarnya sangat bagus untuk menjadikan anda isteri dan ibu yang hebat?
Mommies tentu tahukan bahawa Alfalfa yang mommies makan untuk tujuan untuk membanyakkan susu tu juga boleh merawat masalah keputihan pada wanita?
..Alfalfa ni mengandungi phytoestrogens juga menyebabkan ia mempunyai fungsi seperti kacip Fatimah, maka, membantu dalam “hubungan” suami isteri (enhance libido). Malah, ada juga yang mengaitkannya dengan membantu pembesaran payudara. 

Menarik kan?

Bagaimana pula dengan Vitamin E?

Ehem.. ehem..Vitamin E ni pula selain daripada untuk mencantikkan kulit, antioksidan dan memanaskan badan (bagi yang mengalami lenguh-lenguh sendi ; Vitamin E juga adalah vitamin yang berkaitan dengan intimacy!..vitamin E to stimulate the production of sex hormones, thus leading to a healthier sex life...

So, amacam? Teruja? Vitamin E TIDAK menggangu penyusuan. Silalah Hubungi Mamakidz utk keterangan lanjut....

Cara makan:
  • Sebiji sehari untuk Vitamin E
  • 3 biji sehari untuk Alfalfa
Testimonia pengguna:

ni pengalaman Pn Dilla dlm bab2 keintiman ni...kata beliau..>>Semenjak mama mengamalkan alfalfa, masalah keputihan mmg kurang. Ini kerana..terus terang mama cerita..baba sangat2 memuji selepas mama mengamalkannya. Hubungan kami juga menjadi lebih mesra. Bila baba dah puji, mama seronoklah..heheeee. Mama terasa diri mama begitu bersih, lagi satu nak solat pun senang..tidak perlu risau<<

sumber blog:blog cery,blog hadha

0 comments:

FB Page daku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

...There something about mamakidz Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez