Sekarang blog mamanior sudah ada google translator. So, mulai sekarang members mamanior, u all boleh membaca blog mamanior ini dalam pelbagai bentuk bahasa.
Sebagai contoh, jika nak jadikan blog mamanior dalam bahasa filipina ke?, bahasa Arab ke?, U all just tukar jer di ruangan select language. Mudah bukan, selamat mencuba..
Jika kalian berminat nak mencuba diblog kalian sila klik disini. Semoga kalian enjoy.
Moral of the story:
Menurut sifu IT saya kak mieja dan bunga, tak rugi jika ada ilmu kite kongsi bersama.
Showing posts with label google translator. Show all posts
Showing posts with label google translator. Show all posts
Tuesday, December 21, 2010
Subscribe to:
Posts (Atom)
FB Page daku

