Showing posts with label PhotoScape. Show all posts
Showing posts with label PhotoScape. Show all posts

Friday, November 12, 2010

Gambar sebelum dan selepas diedit

hasil nukilan: wafimamakidz at 5:12 PM 0 comments
Terima kasih kak mieja kerana sudi menjengah blog mamanior yang tak seberapa ini dan memberi komen yang membina terhadap gambar ini.  Walaumacammanapun terima kasih kerana memperkenalkan mamanior dengan softwafe ini.  Kalau para mommies nak mencuba photoscape(klik utk download) ini silakanlah.  
Para mommies mesti enjoy punya.  

sebelum diedit
selepas diedit

Wednesday, November 10, 2010

Daku dan PhotoScape

hasil nukilan: wafimamakidz at 12:43 PM 0 comments
Hasil kreativiti mamanior selepas menggunakan PhotoScape
Inilah hasilnye jika kite tak tahu@tiada ilmu bile berkongsi dengan orang yang arif (iaitu kak mieja dari memorisusuan).  Ia nampak lebih kemas. Nanti nak belajar buat watermark pulak. Tunggu ye...

Ternyata sebelum (seperti dibawah) dan selepas banyak perbezaannya.  Terima kak mieja, kerana sudi mengajar mamanior yang baru belajar berblog

FB Page daku

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 

...There something about mamakidz Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez